Lancering Many More

In with a BANG!

Bezoek website
PROJECT INFO

Je krijgt maar één kans voor een goede eerste indruk..

Met deze gedachten zijn wij de brainstorm voor de lancering van Many More ingegaan. De juiste boodschap, laten zien wat we in huis hebben, gericht aan de juiste mensen op het juiste moment.

Hiervoor hebben we een campagne ingericht voor onze bestaande relaties, die we een persoonlijke mail hebben gestuurd met daarin boodschap dat we een nieuwe uitdaging zijn aangegaan. Om de lezer niet af te laten dwalen door een lange tekst hebben we een To-Do lijst gemaakt om het laagdrempelig te houden. Natuurlijk wel op onze eigen(zinnige) manier:

Wanneer je op ‘hier’ bij punt #5 klikte kreeg de lezer een SMS binnen die automatisch geactiveerd werd, om een onverwachte twist te geven aan het lijstje. Aan het eind van de To-Do list geven we de lezer de boodschap mee ‘dat hij/zij precies heeft gedaan wat wij wilde’, wat je met marketing natuurlijk wilt bereiken.

Heb je hier vragen over? Laat dit dan weten via ons contactformulier.